U sklopu redovnog sastanka Stručnog aktiva jezika, održanog 16. siječnja 2024., sudionice projekta 2023-1-HR01-KA122-SCH-000145249 (‘Mentalno zdravlje’) prezentirale su svojim kolegicama znanja i vještine koje su stekle na strukturiranim tečajevima.
Profesorica Kristina Gudlin i stručna suradnica knjižničarka Zrinka Duspara, koje su sudjelovale na strukturiranom tečaju pod nazivom ‘Help Your Students Cope With Stress and Anxiety Thanks to Bibliotherapy’, opisale su načine na koje biblioterapija može pomoći kod razvoja kritičkog razmišljanja, kao i ukupnog razvoja emocionalne inteligencije, te dale niz praktičnih primjera.
Profesorica Sanja Džalto, koja je sa kolegicom Mirjanom Malarić sudjelovala na strukturiranom tečaju ‘Mindfulness for Teachers: a Hands-on Approach’, u svom se izlaganju usredotočila na važnost osvještavanja vlastite svijesti, koja nastavnicima može pomoći u boljem detektiranju promjena raspoloženja u učionici. Na kraju izlaganja članice stručnog aktiva su provele aktivnost promatranja umjetničke slike uz usredotočenu pažnju (tehnika relax-breathe-release-forgive-accept).