Slučajan susret na strukturiranom tečaju ‘Help Your Students Cope With Stress and Anxiety Thanks to Bibliotherapy’ (u sklopu projekta 2023-1-HR01-KA122-SCH-000145249) i razmjena iskustava potaknuo je profesoricu Kristinu Gudlin i stručnu suradnicu knjižničarku Zrinku Dusparu te njihove kolegice iz Osnovne škole Antunovac i Tehničke škole Ruđera Boškovića Vinkovci na osmišljavanje eTwinning projekta pod nazivom ‘Priče koje liječe’.

U sklopu projekta učenici su tijekom školske godine 2023./ 2024. čitali knjigu ‘Ispričat ću ti priču’ (autor Jorge Bucay). Glavni zadatak učenika je bio predstaviti ostalim učenicima dodijeljene priče uz pomoć unaprijed zadanih pitanja koja potiču socijalno-emocionalno učenje uz preporuku o tipovima problema koje navedene priče mogu pomoći riješiti.

Cilj ovog projekta bio je potaknuti učenike na čitanje, upoznati učenike s pojmom i procesom biblioterapija te ih osnažiti u korištenju knjiga kao svojevrsnih vodiča i utjehe kada se suočavaju sa životnim problemima.

Nakon detaljne analize učeničkih radova, autorice projekta su prikupile sve savjete te ih objedinile u zajedničkoj enciklopediji.

U projektu su sudjelovali učenici 4.b, 4.c i 4.d Srednje škole Jelkovec.

Poveznica na projekt u platformi eTwinning: https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/stories-heal-price-koje-lijece

Ostale materijale pogledajte na poveznici.

Pročitajte još

Večer matematike 2025.

Večer matematike 2025.

Večer matematike 2025. Prošli smo tjedan obilježili Večer matematike. Večer matematike je skup interaktivnih radionica koje potiču izgradnju pozitivnog stava učenika prema matematici, a održava se od 2013. godine. Organizator projekta je Hrvatsko matematičko društvo....

Skip to content