Slučajan susret na strukturiranom tečaju ‘Help Your Students Cope With Stress and Anxiety Thanks to Bibliotherapy’ (u sklopu projekta 2023-1-HR01-KA122-SCH-000145249) i razmjena iskustava potaknuo je profesoricu Kristinu Gudlin i stručnu suradnicu knjižničarku Zrinku Dusparu te njihove kolegice iz Osnovne škole Antunovac i Tehničke škole Ruđera Boškovića Vinkovci na osmišljavanje eTwinning projekta pod nazivom ‘Priče koje liječe’.
U sklopu projekta učenici su tijekom školske godine 2023./ 2024. čitali knjigu ‘Ispričat ću ti priču’ (autor Jorge Bucay). Glavni zadatak učenika je bio predstaviti ostalim učenicima dodijeljene priče uz pomoć unaprijed zadanih pitanja koja potiču socijalno-emocionalno učenje uz preporuku o tipovima problema koje navedene priče mogu pomoći riješiti.
Cilj ovog projekta bio je potaknuti učenike na čitanje, upoznati učenike s pojmom i procesom biblioterapija te ih osnažiti u korištenju knjiga kao svojevrsnih vodiča i utjehe kada se suočavaju sa životnim problemima.
Nakon detaljne analize učeničkih radova, autorice projekta su prikupile sve savjete te ih objedinile u zajedničkoj enciklopediji.
U projektu su sudjelovali učenici 4.b, 4.c i 4.d Srednje škole Jelkovec.
Poveznica na projekt u platformi eTwinning: https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/stories-heal-price-koje-lijece
Ostale materijale pogledajte na poveznici.