Učenici 3.c i 3.e razreda (u sklopu Erasmus projekta 2024-1-HR01-KA121-VET-000231789) na satu Engleskog jezika proučavali su odnos generativne umjetne inteligencije i kritičkog mišljenja na primjeru romana ‘Frankenstein ili moderni Prometej’. 

Jedna od glavnih tema ovog romana je utjecaj razvoja tehnologije na čovječanstvo, što ga čini vrlo aktualnim u svjetlu etičkih debata o umjetnoj inteligenciji. 

Nakon upoznavanja s osnovnim značajkama ‘Frankensteina’ učenici su izradili složene umne mape na zadane teme te ih prezentirali ostatku razreda. 

Učenici 3.c razreda bavili su se temama usko povezanim s navedenim književnim djelom, poput bioetike, utjecaja Frankensteina na popularnu kulturu, društvenih prilika u 19. stoljeću te važnosti fizičkog izgleda. 

Učenici 3.e razreda proučavali su argumentacijske tvrdnje koje proizlaze iz tema prisutnih u ‘Frankensteinu’ – Is genetic engineering unethical?; Should organ donation be compulsory?; Do attractive people have more social power?; Are beauty standards more harmful to women than to men?; Should teenagers be allowed to have plastic surgery? Are parents responsible for their children’s actions? 

Učenici su prilikom izrade umnih mapa koristili mogućnosti sustava umjetne inteligencije te dobivene informacije analizirali i prilagođavali ograničenom formatu umnih mapa. 

Cilj aktivnosti je bio proučavanje mogućnosti velikih jezičnih modela te njihovog korištenja kao alata za poticanje kritičkog mišljenja a ne pasivnog preuzimanja informacija.

Pročitajte još

Večer matematike 2025.

Večer matematike 2025.

Večer matematike 2025. Prošli smo tjedan obilježili Večer matematike. Večer matematike je skup interaktivnih radionica koje potiču izgradnju pozitivnog stava učenika prema matematici, a održava se od 2013. godine. Organizator projekta je Hrvatsko matematičko društvo....

Natječaj za grupnu mobilnost učenika u sklopu projekta 2025-1-HR01-KA121-VET-000339448 (Agrupamento de Escolas Amadora Oeste (Amadora – Lisabon, Republika Portugal)) PRIVREMENI REZULTATI

Natječaj za grupnu mobilnost učenika u sklopu projekta 2025-1-HR01-KA121-VET-000339448 (Agrupamento de Escolas Amadora Oeste (Amadora – Lisabon, Republika Portugal)) PRIVREMENI REZULTATI

Natječaj za grupnu mobilnost učenika u sklopu projekta 2025-1-HR01-KA121-VET-000339448 (Agrupamento de Escolas Amadora Oeste (Amadora – Lisabon, Republika Portugal)) (PRIVREMENI REZULTATI)     * U zagradi naznačen broj dodijeljenih bodova.     POPIS ODABRANIH...

Skip to content