Strukturirani tečaj ‘Bring STEAM to Life: How to Build a School Makerspace’

by | ožu 14, 2025 | EU projekti, Naslovnica

Nastavnica Mirjana Malarić je, u sklopu projekta 2023-1-HR01-KA121-VET-000145041, od 17. veljače do 22. veljače 2025. sudjelovala na strukturiranom tečaju ‘Bring STEAM to Life: How to Build a School Makerspace’ u Barceloni. Organizator tečaja je bio obrazovni centar Europass Teacher Academy.

Glavne teme tečaja su bile:

  • kreiranje makerspace prostora unutar obrazovnih ustanova

  • korištenje makerspace prostora kao potpore redovnoj nastavi

  • projektna nastava

Makerspace ili prostor za stvaranje je mjesto na kojem se ljudi sa zajedničkim interesima, posebno u računalstvu ili tehnologiji, mogu okupiti kako bi radili na projektima dok dijele ideje, opremu i znanje.

U školskom kontekstu cilj ovih prostora je poticanje kritičkog razmišljanja u suradničkoj atmosferi.

U slobodno vrijeme prof. Malarić je posjetila brojne znamenitosti, s posebnim naglaskom na infrastrukturu koja integrira obnovljive izvore energije – impresivnu fotonaponsku ćeliju u četvrti Fòrum, toranj Torre Telefónica (komunikacijski toranj napravljen za OI 1992. u obliku sportaša koji prima medalju), zgradu Diagonal ZeroZero (centar španjolske telekomunikacijske kompanije Telefónica), Montserrat te koncertnu dvoranu Palau de la Música Catalana.

Pročitajte još

POZIV ZA RAZGOVOR – 3 RADNA MJESTA

POZIV NA RAZGOVOR KANIDATA ZA NATJEČAJ NASTAVNIK/CA STRUČNIH PREDMETA ELEKTROTEHNIKE I RAČUNALSTVA – 1 izvršitelj (m/ž), na neodređeno puno radno vrijeme POZIV NA RAZGOVOR KANDIDATA ZA NATJEČAJ NASTAVNIK/CA ENGLESKOG JEZIKA na određeno puno radno vrijeme POZIV NA...

Obavijest o rasporedu nastave za prvi dan škole 8. rujna 2025.

Obavijest o rasporedu nastave za prvi dan škole 8. rujna 2025.

O B A V I J E S T o rasporedu nastave za prvi dan škole 08.09.2025. za šk. godinu  2025. – 2026. Četvrti razredi  u  9:00 sati 4a   –  učionica   001 ;  4b   -   učionica   002; 4c   -   učionica   003; 4d   -   učionica  004; 4e   -    učionica 005; Treći  razredi ...

Skip to content